Outsourcing IT
Outsourcing jest dzisiaj dla wielu przedsiębiorstw kluczowym elementem planowania rozwoju i tworzenia funkcjonalnej oraz dochodowej organizacji.
Strategia ta polega na wykorzystaniu wyspecjalizowanych podmiotów zewnętrznych do realizacji określonych zadań.
Wiąże się z uzyskaniem pomocy od ekspertów, skupiających cały swój wysiłek na pracy w obszarach nie generujących bezpośredniego dochodu ale znacząco kształtujących ogólną kondycję firmy. Damy Ci jakość jakiej oczekujesz!
Ofertę na Outscourcing IT kierujemy do:
- małych, niewielkich przedsiębiorstw
- dużych firm
- wszystkich, którzy cenią sobie wysoką jakość obsługi i szybkie rozwiązywanie problemów
- firm, które potrzebują wsparcia na odległość
Jesteśmy dostępni dla mikro i makro przedsiębiorstw. Skala projektu nie ma wpływu na poziom rezultatów, gdyż oferowana przez nas pomoc daje niezachwianą pewność, że generujący minimalne koszty system informatyczny będzie funkcjonował stale na najwyższym poziomie niezawodności i użyteczności.
Dlaczego firmom opłaca się skorzystać z usług Outscourcingowych?
- To duża oszczędność na kosztach pracownika (brak składek ZUS, płatnych urlopów, L4 i inne)
- Oszczędność na kosztach stanowiska (prąd, ilość komputerów, media i inne)
- Pomoc zdalna i wycena za usługę a nie etat
- Płacisz wtedy, jeśli coś się dzieje
Inter Logic to optymalizacja kosztów przy pełnej, całodobowej obsłudze.
Outsourcing IT to propozycja obsługi informatycznej dla Twojej firmy, bez kosztów stałych w tym wysokich składek ZUS. To nie tylko opieka nad komputerami, to pełna obsługa z której na pewno będziesz zadowolony.
Zakres Usług:
- Zarządzanie i obieg dokumentów
- Archiwizacja danych
- Instalacja i zarządzanie systemem CRM
- Administracja Serwisów
- Doradztwo przy inwestycjach IT
- Audyt oprogramowania
- Poprawa bezpieczeństwa danych, serwerów i stacji roboczych
- Ochrona danych
- Backup danych ze stacji roboczej dzienny/tygodniowy/miesięczny
- Backup danych serwera dzienny/tygodniowy/miesięczny
- Odzyskiwanie danych
- Ochrona kont i danych użytkownika
- Synchronizacji strategii rozwoju klienta oraz rozwoju zastosowań technologii informacyjnych
- Planowania strategii rozwoju zastosowań technologii informacyjnych
- Inwentaryzacja zbiorów danych osobowych przetwarzanych w organizacji
- Projektowanie i wdrażanie dedykowanych rozwiązań informatycznych
- Optymalizowanie pracy systemów i sieci informatycznych
- Szkolenia personelu w zakresie obsługi komputerów
- Dostosowywanie wybranych aplikacji do indywidualnych potrzeb